Whiteboardet blev skadet under transporten. Vores produktionsfolk tjekkede den, fordi chaufføren tabte tavlen på vej ud af bilen, men kunne ikke umiddelbart se nogle skader, så de godkendte den. Men da vi pakkede den op efter jul, var den nederste ramme i whiteboardet beskadiget. Ved ikke om der er nogle muligheder for at gøre noget? Ellers rigtig god service ved kontakt!
>>
Ingen modtagelse var mulig
Der var ingen til stede til at modtage din ordre, da den blev afleveret?
Vores transportør har altid en passende løsning.
Har vores transportør prøvet, at aflevere din ordre på din angivne adresse og du var ikke til stede? Så efterlader transportøren en seddel med instrukser for, hvordan du kan lave en ny afleveringsaftale. På den måde er du sikker på, at din bestilling altid ankommer til dig, når de passer dig.
Vores kundeservice kan kontaktes på følgende måder:
+45 78 79 53 90
Ring til os, uden ekstra omkostninger.
Send os en e-mail.
Kontakt os via Facebook eller Twitter.
For at give dig den bedste service, bruger vi cookies. Hvis du klikker på ”Accept”, accepterer du brug af cookies. Vil du vide mere, så læs venligst vores persondata politik og oplysninger om cookies.